خانه ای تمام چوب در ولز

این خانه در یک مکان دنج ساخته شده است که از هر گونه مزاحمتی دور است این ساختمان از چوب سرو آزاد ساخته شده است که در طراحی بخش داخلی آن از چوب درخت غان استفاده شده بروی سقف این خانه گل ناز کاشته شده تا زیبایی خانه را چند برابر کند . در این خانه از پنل های پیش ساخته عایق استفاده شده تا در مدت زمان کوتاهی بنا ساخته شود این بنا به علت استفاده از این پانل های پیش ساخته به مدت ده روز کامل و آماده گردید . 

خانه ای درختی در میان درختان ماگنولیا و صنوبر

این خانه درختی بر روی ستون های فولادی صیقل خورده قرار گرفته است که از همه طرف در میان بوته های ماگنولیا و درختان صنوبر محصور شده است این خانه درختی متشکل از یک تراس و یک خانه ی مکعبی شکل مجزا است که هر دو بخش این بنا توسط راه باریکه ای پله دار به هم مرتبط شده اند . ساختار چوبی نمای بیرونی و ورودی هم چنین تراس از چوب تاتاجوبای ضد آب ساخته شده است یک روش بیرونی بر روی تراس خانه درختی تعبیه شده برای روز های گرم تابستان که حس طراوت و شادابی به این خانه بخشیده است .

خانه ای متحرک با قاب چوبی

خانه ای متحرک که توسط دفتر آژانس اکس فکتور رد شده بود شبیه سازی از یک تخم مرغ صاف و یکدست بود که با قاب چوبی ساخته شده بود و با پوشش استرچ و پولیستر لفاف شده پوشیده شده بود این خانه متحرک با اندازه یک کاروان طراحی شده و هر آن چه که نیازداشته و امکان آن فراهم بوده از قبیل سرویس بهداشتی، آشپزخانه، تخت خواب و چندین طاقچه برای ذخیره اشیا درون خانه را شامل می شود هم چنین یک سمت این خانه متحرک این قابلیت را دارد که به صورت اتوماتیک باز شده و به عنوان ایوان از آن استفاده شود .

خانه درختی چوبی

 این خانه درختی به شکل تخم مرغی که از وسط نصف شده  شبیه سازی شده است این خانه چوبی بر اساس نیاز های مشتری بنا شده است  .  مصالح استفاده شده در این سازه برای نمای خارجی عبارتند از : صفحات روی برای سقف ، چوب بلوط محلی برای کف و نمای بیرونی خانه درختی و پلاستیک سخت کرم رنگ .

این خانه درختی با سطوح چوبی و پنجره های فراوان و  کفی از چوب بلوط روغن خورده نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند وزن این خانه درختی چوبی را دو درخت و ستون هایی فولادی که به شکل V  در زیر بنا قرار گرفته اند تحمل می کنند .

خانه ای تمام چوب در باغ

این خانه تمام چوب در باغی شبه روستایی در جنوب شرقی جمهوری چک بنا شد طرح این بنا باریک و کشیده است، سازه این خانه از تیرهای چوبی  بوده که با صفحه های چوبی بزرگی به صورت عمودی و افقی از درون و بیرون پوشیده شده است. صفحه های بزرگ قرمز رنگ تضاد زیبایی  با رنگ چوب طبیعی ایجاد کرده است که چشم اندازی متفاوت برای این خانه مهیا شده است ساختار خانه به صورت کامل از چوب بوده نمای داخلی متشکل از دو طبقه که طبقه همکف با پله هایی به طبقه دوم متصل شده و حمام که به صورت کامل از چوب بوده و با رنگ طبیعی چوب حس خوبی ایجاد می کند و فضای داخلی خانه را گرم تر جلوه می دهد .